مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پیرو تاکیدات رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مبنی بر تکریم ارباب رجوع و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به مردم با استفاده از بسترهای الکترونیکی، سامانه نوبت دهی واحد اجرای اسناد لازم الاجرای اداره ثبت اسناد و املاک تهران راه اندازی شد و از اول شهریور ماه آماده ارائه خدمات است.

 

61710118.jpg (33 KB)

 

عبدالحسین رامشی مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران در رابطه با این موضوع بیان کرد: به منظور دسترسی آسان و حذف مراجعات فیزیکی به ویژه در شرایط گسترش ویروس منحوس کرونا، مراجعه کنندگان واحدهای اجرا می توانند با ورود به بخش اطلاعیه‌های وب سایت اداره ثبت اسناد و املاک استان تهران به آدرس «th.ssaa.ir»، به صورت الکترونیک و با توجه به مشخصات شخصی و شماره پرونده نوبت خود را اخذ کنند.

وی ادامه داد: در این سامانه از ساعت هشت تا چهارده، امکان ثبت پذیرش نوبت در هر ساعت 60‌ نفر وجود دارد و مراجعه کنندگان با مراجعه به اداره اجرا در ساعت مقرر می توانند به پرونده خود رسیدگی کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک تهران از مراجعین خواست که به موقع و در زمان اعلام شده در اداره اجرا حضور یابند./ ایسنا