مسیر شکایت بابت خرید اینترنتی و عدم تحویل کالا

پرسش

 سلام من خریدی اینترنتی داشتم و مبلغم کامل پرداخت کردم ولی کالایی برای من ارسال نمی شود و پاسخی هم از فروشنده دریافت نکردم، از کجا باید شکایت کنم؟

پاسخ مشاور

اگر این احتمال را می دهید که اقدامات فریبکارانه ای در جهت تحصیل مال و تحقق کلاهبرداری شما صورت گرفته باشد، از طریق پلیس فتا یا دفاتر خدمات الکترونیک قضایی شکوائیه خود را ثبت و در غیر اینصورت با اقامه دادخواست استرداد وجه یا الزام به ایفای تعهدات بایع(فروشنده) پیگیری حقوقی نمایید.

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.