چند سال پیش شماره تلفنی را خریداری کردم با پیش شماره 88 به دلیل جا بجایی همان شماره را دای ورت کردم به منطقه مخابراطی دیگر هزینه ابون مان و ماهانه همان شماره را هر چند ماه پرداخت می کردم تقریبا یک سال به همین منوال هزینه ها رو مربوط به همان شماره پر داخت میکردم تا اینکه متوجه شدم خط مربوطه قطع شده به مخابرات مراجعه کردم گفتند که خط تلفن شما تخلیه هست دلیل را پرسیدم گفتند به دلیل بدهی سوال کردم چرا اخطاریه و یا اس ام اس نکردین گفتند شده ولی دروغ میگفتند راهنمایی بفرمایید چگونه به حق خود برسم متشکر از پاسخ شما
شما می توانید به واحد تخلفات مخابرات مراجعه نمایید و درخواست ثبت شکایت کنید تا مورد رسیدگی قرار گیرد و اگر نتیجه ای نداشت با وجود اینکه شما اسناد پرداختی خود را دارید، می توانید به دیوان عدالت اداری به طرفیت از آن شعبه مخابرات طرح دعوا نمایید.