مزاحمت همسایه بالایی

پرسش

سلام همسایه طبقه بالایی من مادر و پسری هستن که حدود 2 ماه پیش آمدن. سر و صدای کشیدن وسایل روی زمین زیاد بود و صدای ناهنجاری میداد سپس دم خونه شون رفتم و خواهش کردم تا جایی که میشه وسایل رو روی زمین نکشند اما بعد از اینکه توجهی نکردن یه روز تعطیل که از صبح تا عصر مدام صدای دریل و ...می‌آمد با پلیس 110 تماس گرفتم .پلیس بهشون اخطار داد و هم مادر و هم پسر خیلی عصبانی شدن و در حضور پلیس به من توهین کردن و سعی کردن بهم آسیب بزنن که البته پلیس چیزی از این مسائل در صورت جلسه ننوشته. اما بدترین چیز اینه که از اون تاریخ به بعد با حالت لجبازی شبانه روز وسایل رو روی زمین میکشن و صداهای بلند با انداختن وسایل روی زمین تولید میکنن به خصوص از 12 شب به بعد. من چندین صدا ضبط کردم که مربوط به این کار اونها میشه راهنمایی کنید لطفا ببینم چطور میتونم مانع بشم بدون اینکه مشکلات اضافه بشه .چون من رو تهدید کردن که اگر جرات داری شکایت کن ببین چی میشه؟

پاسخ مشاور

پیشنهاد می شود بدواً با مدیر ساختمان موضوع را در میان گذاشته تا با پای درمیانی اختلاف حل و فصل گردد در غیر اینصورت راهی جزء طرح شکایت مزاحمت از ایشان باقی نمی ماند. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.