رییس کل دادگستری استان مازندران از دستگیری سارقان منزل و مغازه دروازه بان اسبق تیم ملی خبر داد و گفت: سارقان جزء زندانیان در مرخصی نبودند.

 

AbedZadeh.jpg (87 KB)

 

محمدصادق اکبری رییس کل دادگستری استان مازندران در رابطه با این موضوع بیان کرد: سارقان منزل و مغازه احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی، جزء زندانیان در حال مرخصی در بخشنامه رییس قوه قضاییه نبودند. بر خلاف برخی اظهارنظرها اعطای مرخصی به زندانیان تاثیری در افزایش سرقت ها نداشته است و اصولا بر اساس بخشنامه رییس قوه قضاییه زندانیانی که حضورشان در جامعه مخاطره آمیز بوده است، اصلا به مرخصی نیامده‌اند. اعطای مرخصی به زندانیان برخلاف برخی اظهار نظرها تاثیری در افزایش سرقت ها در استان مازندران نداشته است.

رییس کل دادگستری استان مازندران ضمن اشاره به اظهارات اخیر احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره سرقت از منزل و مغازه ایشان در شهرستان عباس آباد توسط برخی از سارقان سابقه دار و انتقاد از قوه قضاییه به جهت اعطای مرخصی به این سارقان، ادامه داد: با بررسی انجام گرفته سوابق سارقان توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد، هیچکدام از متهمان دستگیر شده از زندانیان در حال مرخصی یا آزاد شده در بخشنامه رییس قوه قضاییه در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نبوده اند.

وی اضافه کرد: 4 نفر سارق‌ که اقدام به سرقت از منزل دروازه بان اسبق تیم ملی کرده بودند، در شهرستان کلاردشت به همراه برخی از اموال مسروقه با دستور ویژه دادستان عباس آباد و نیروی انتظامی دستگیر شدند و در خصوص سرقت از رستوران وی، سارق در سلمانشهر به همراه اموال مسروقه دستگیر و اموال مکشوفه تحویل مالباخته گردیده است./ ایسنا