کلاهبرداری از طریق شماره جعلی شهرداری

پرسش

سلام و درود بنده برای انجام کارهای پایانکار ساختمان که به مشکل خورده بود شماره تلفنی از شهرداری گرمدره گرفتم برای نقشه کشی نگو که شماره اشتباه ثبت کردم بعد از چند بار تماس و پیام طرف گفت بله من هستم کارتون انجام میدم نگو که اصلا این اون شخص که شهرداری شماره داده نیست. اما بنده که اطلاع نداشتم و اعتماد کردم چون از خود شهرسازی گرفته بودم. و هر دفعه ایشون مقداری پول دریافت میکرد بابت کار پایانکار بعد از کلی سر کار گذاشتن نشون ندادن خودش رفتم شهرداری گفتم شماره ای که دادید بنظر کلاهبردار میاد و اینجا بود که فهمیدم شماره اشتباه بوده و طرف خودش بجای طرف اصلی گذاشته. حدودا 100 میلیون خورد خورد برای کل کارها خلاف جواز پارکینگ آسانسور...‌‌ تا حالا گرفته هنوزم زنگ میزنه میگه کارهاتون تموم شده 13میلیون بریزین تا بهتون بدم نمی دونه که من فهمیدم ردشو با آشنا توی اداره آگاهی زدم فقط گفته که شکایت کن تا بگیریمش. من فقط شماره حساب و فیشهای ریخته شده و اس ام اس ازش دارم و قرارداد ندارم. آدرس و کد ملی و غیره ....از حساب بانکی در آوردم متن شکوائیه چی باید باشه ممنون

پاسخ مشاور

به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه و خلاصه از شرح ماوقع را بیان تا بر مبنای نمونه شکوائیه های کلاهبرداری، شکایت را ثبت تا مراحل تحقیقات مقدماتی آن با دستور مقام قضایی آغاز شود. 

آیا پاسخ به پرسش حقوقی برای شما مفید بود؟

به مشاوره رایگان حقوقی ای نیاز دارید؟درخواست مشاوره رایگان

با توجه به پیچیدگی مسایل حقوقی و قانونی پیشنهاد ما این است که همواره از وکلا و کارشناسان متخصص مشورت بگیرید. بدیهیست پایگاه صلح هیچ گونه مسوولیتی از بابت استفاده شما از اسناد و مشاوره های منتشر شده در سایت بر عهده نمی گیرد.